The Blonde Salad i stojąca za blogiem Chiara Ferragni to marka sama w sobie. Dwa lata z rzędu, mieszająca w Los Angeles, 28-latka z włoskimi korzeniami, zajęła pierwsze miejsce w rankingu najpopularniejszych blogerek modowych na świecie. Kilkanaście milionów obserwujących – zarówno na blogu, Instagrame i Facebooku sprawiają, że jest jedną z najbardziej wpływowych osób w globalnej blogosferze.


Na fali popularność stworzyła własną linię obuwie – Chiara Ferragni Collection, która jest dziś sprzedawana w ponad 300 sklepach na świecie i przynosi jej wpływy w skali 10 milion dolarów rocznie. Wśród firm, z którymi współpracowała, znajdują się znane i cenione domy mody – Christian Dior, Louis Vuitton, Max Mara, Chanel i Tommy Hilfiger.
Ten najlepszy blog modowy znany jest z kampanii reklamowych dla Tod’s i Pantine. W 2017 roku blogerka została wyróżniona przez magazyn Forbes tytułem najbardziej wpływowej osoby w świecie mody. Swoją prace nad blogiem rozpoczęła w 2009 roku, a dwa lata później została nazwana przez magazyn New York jedną z największych wznoszących się gwiazd kreowania stylu. W tym samym roku otrzymała od Teen Vouge tytuł Blogger Of The Moment. Wraz z rosnącą popularnością Ferragni stawała się prawdziwą celebrytką. Była zapraszana do różnych stacji telewizyjnych, była między innymi sędzią w jednym z odcinków Project Runway. Cały świat obiegły jej zdjęcia na czerwonym dywanie podczas festiwalu w Cannes podczas premiery filmu Habemus Papam.